واردات کالا‌های ته‌لنجی ضابط‌مند‌ می‌شود

اعتمادآنلاین|

احسان خاندوزی‌ وزیر امور اقتصادی و دارایی‌ در دومین سفر خود به استان خوزستان مسائل و وضعیت اقتصادی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و اهواز، را با برگزاری نشست‌های تخصصی با مسوولان مربوطه بررسی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، بازدید از مرز شلمچه و‌ ساختمان اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اهواز، برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص بررسی وضعیت اقتصادی شهرستان‌های اهواز، آبادان و خرمشهر، و بازدید از گمرک اروند کنار آبادان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر اقتصاد به خوزستان است.

در نخستین برنامه در سفر به جنوب غرب خوزستان و در حاشیه بازدید از پایانه گمرکی بندر اروندکنار گفت: با مصوبه هیئت دولت قرار است تعداد سفر‌های دریایی لنجداران از 3 به 6 سفر در سال افزایش یابد.

‌خاندوزی افزود: قرار است واردات کالا‌های ته لنجی ضابط‌مند ‌شود و پلیس اقتصادی و گمرک مانع واردات برخی کالا‌ها در شهر‌های مرزی نشود.

وی در گفتگو با تجار و بازرگانان در اروندکنار نیز گفت: باید گمرک در این منطقه به ظرفیت اسمی خود دست یابد و دوباره فعال شود.

پست بعدی

عدم افزایش نرخ سود ۱۸ درصدی مسکن مهر برای پروژه‌های ناتمام

پ ژوئن 30 , 2022
اعتمادآنلاین| «رستم قاسمی» ضمن ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی بر برقراری ارتباط و تعامل مدیریت شعب استانی بانک با مدیران کل نهادهای متولی مسکن مهر تاکید کرد. به گزارش ایرنا، وی با بیان آنکه از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000