هشدار به پایتخت‌نشینان؛ افزایش شدید مصرف آب در تهران

اعتمادآنلاین|

عبدالحسین مجدی زاده، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آبفای استان تهران گفت: در چند روز گذشته مصرف آب، روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار متر مکعب افزایش داشته به نحوی که میزان مصرف آب از حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در روز یک شنبه ۱۵ خرداد، هم اکنون به حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب رسیده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین مجدی زاده افزود: سال گذشته در اوج گرما در ماه‌های تیر و مرداد، مصرف آب تهران به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب رسید که عدد فعلی در حال نزدیک شدن به آن عدد است.

طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، وی گفت: اگر همشهریان تهرانی روزانه حدود ۱۰ درصد (حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب) در مصرف آب صرفه جویی کنند به راحتی می‌توان فصل گرما را پشت سر گذاشت.

پست بعدی

دفاع تمام قد از محیط زیست و فعالان آن / سیدحسن خمینی : توجه نکنیم ، از طبیعت سیلی می خوریم

ج ژوئن 10 , 2022
جماران نوشت : سیدحسن خمینی گفت: همیشه به ذهن ها می‌رسد که فعالان محیط زیستی آرمان شهر می خواهند و خیال بافی می کنند. یعنی ممکن است طرف بگوید شکم بچه من خالی است، اما شما دنبال انقراض گونه آسیایی یوزپلنگ هستید؟! دلسوزی برای طبیعت نمی‌تواند کسی که الآن دچار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000