انتشار شماره سیزدهم و چهاردهم دوهفته نامه نیم روز

اعتمادآنلاین|

شماره سیزدهم و چهاردهم دوهفته نامه نیم روز منتشر شد.

در این شماره طی مطالبی ویژه به مناسبت درگذشت استاد احمد مهدوی دامغانی به شخصیت علمی و اجتماعی او پرداخته‎ایم.

همچنین فرارسیدن سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی بهانه ای شد تا در پرونده ویژه‌ای به گفتمان ایشان در دهه پنجاه و نقش حسنیه ارشاد در ایجاد این گفتمان سیاسی – مذهبی نظر انداخته و تلاش کنیم تا با مطالب متنوع، به تبیین آن بپردازیم.

حقوق بشر و ابعاد ملی و جهانی آن و نسبتی که با دین برقرار میکند موضوع پرونده دیگری است که در این شماره از نیم روز می‌توانید آن را در کنار مطالب متنوع دیگر مطالعه کنید.

در شماره جدید نیم روز (به ترتیب حروف الفبا) آثار و یادداشت‌هایی از: غلامعلی ابراهیمی سوته. رحیم ابوالحسنی. فتاح احمدی. محمد اسدی‌نژاد. آرمینا آرم. مرتضی بیانی. محمد توسلی. محمدجواد حق شناس. مهدی ذاکریان. حسین راغفر. مرتضی رحیم نواز. محمد رسولی. محمدحسین زارعی. محمود زمانی قمی. علی شریعتی. سعید شمس. بهناز شوهانی. محمود صدری. محمود فاضلی. مجید گیاه‌چی. سینا ماحوزی. حسین مجتهدی. فریدون مجلسی. علیرضا مسعود. علی مفتح. یوسف مولایی. فاطمه نژادی. جواد هاشمی منتشر شده است.

نسخه چاپی نیم روز به قیمت ۵۰ هزار تومان و نسخه الکترونیک آن به قیمت ۱۰ هزار تومان در دسترس عموم قرار گرفته است. برای تهیه نسخه الکترونیک میتوانید از طریق سامانه فروش زیر اقدام فرمائید.

فروش نسخه الکترونیکی: https://idpay.ir/nimroozmag/file/26687

پست بعدی

بررسی آخرین تحرکات تنظیم‌گری دولت بر رمزارزها/ ورود دولت؛ ساماندهی یا تشویش در بازار « رمزارزها»

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| با تایید اولیه مسوولان نظام پولی ایران درباره راه‌اندازی یک «رمز ارز ملی»، حالا خبر می‌رسد که وزارت امور اقتصادی و دارایی به دنبال تصویب پیش‌نویسی از آیین‌نامه‌ای ناظر بر فعالیت‌های رمزارز در ایران است. به گزارش تعادل، این پیش‌نویس توسط نهادی موسوم به «کارگروه رمزارزها» در ستاد تحول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000