فعال شدن ۱۳۰۰ واحد تولید صنعتی راکد طی امسال

اعتمادآنلاین|

برادران اظهار کرد: فرآیند احیای واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی تبدیل به یک فرآیند مستمر شده است و بسیاری از واحدهایی که در سال های گذشته به علت مشکل سرمایه در گردش و یا تامین مواد اولیه تعطیل شده بودند به چرخه باز می گردند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: نوسانات بازار در فعالیت واحدهای تولیدی بسیار موثر است و باید تودیدکنندگان به سوی پایدار کردن تولید پیش روند.

دکتر برادران افزود: علاوه بر آن نظام بانکی نیز باید متناسب با شرایط تورمی که بر صنعت تحمیل می شود، به سرعت به سراغ به روز کردن دستورالعمل ها و بالابردن سقف تسهیلات برود چرا که این تاخیر موجب کاهش سرمایه در گردش در بنگاه ها، کم شدن تولید و زیان ده شدن واحد تولیدی شود.

وی در پاسخ به این سوال که دیده شده که واحد تولیدی بعد از چندین ماه فعالیت دوباره متوقف شده است؟ بیان کرد: تنها راه آن این است که به تناسب شرایط تورمی که تجربه می کنیم به همان اندازه سرمایه در گردش برای تولید اضافه شود.

معاون وزیر صمت ادامه داد: امسال شرایط تراز صادراتی تولیدات واحدهای صنعتی ۴۰۰ میلیون دلار مثبت شده است.

پست بعدی

هواپیمای مشهد-یزد دچار حادثه شد

چ ژوئن 22 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از حادثه ای برای هواپیمای مسافری مشهد- یزد خبرداد. جعفری گفت: لحظاتی پیش هواپیمای مسافری مشهد- یزد که از فرودگاه شهید هاشمی نژاد به مقصد یزد تیکاف کرد، دچار حادثه در لاستیک هواپیما شد که پس از انجام یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000