اجماع جامعه جهانی بر به رسمیت نشناختن طالبان است

اعتمادآنلاین|

فون برانت سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان گفت که اجماع جامعه جهانی بر این است که طالبان به رسمیت شناخته نشود.

به گزارش ایرنا از طلوع نیوز، فون برانت سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان گفت: ما روش بسیار محتاطانه ای را در پیش داریم و فکر می کنم اگر برخی از چیزهای خوبی که در حال حاضر وجود داشته باشد، یکی از آن اجماع بزرگ در کشورهای غربی برای به رسمیت نشناختن است و فکر نمی کنم که این اجماع به این زودی ها تغییر کند.

برانت در نشستی در پارلمان اروپا همچنین از افزایش گرسنگی و اوضاع بد اقتصادی در افغانستان نیز انتقاد کرد.

وی در ادامه افزود: به باور وی جهان در تلاش برای رساندن کمک‌های بشری به مردم افغانستان است نه به حکومت طالبان.

سخنان سفیر اتحادیه اروپا در به رسمیت نشناختن طالبان در حالی بیان می شود که امام علی رحمان رییس جمهور تاجیکستان نیز در نشست سران کشورهای آسیای میانه در قرقیزستان عنوان کرد که طالبان آنچه را که تعهد کرده بودند، عملی نساخته اند.

رییس جمهور تاجیکستان خاطر نشان کرد: مشکلات افغانستان باید محور توجه همیشگی ما باشد؛ رویدادهای افغانستان نه تنها بر آسیای مرکزی اثرهای منفی می‌گذارند بلکه منجر به تغییراتی در کل قاره اروپا می‌شوند؛ رهبری طالبان برخلاف وعده ها از ایجاد یک حکومت فراگیر با مشارکت گسترده همه جامعه جلوگیری می کند.

پست بعدی

عشق دیرپای «مدل» ایتالیایی : هنوز هم می خواهم با احمدی نژاد ازدواج کنم / او تنها مرد روی زمین است + عکس

ش جولای 23 , 2022
نامه نیوز نوشت : سیلویا والریا، دختر ایتالیایی در سال ١٣٩٠ اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند. حالا در سن ۳۱ سالگی بازهم گفته که «می خواهم با احمدی نژاد ازدواج کنم».

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000