هفته آینده کمیسیون صنایع تقاضای استیضاح وزیر صمت را بررسی می کند

اعتمادآنلاین|

نایب رییس کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد حسینی کیا اظهار کرد: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با ۳۶ امضا به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شده است و این موضوع در دستور سه شنبه هفته آینده این کمیسیون با حضور وزیر صمت قرار دارد.

حسینی کیا در عین حال گفت که ممکن است تا هفته آینده و تا قبل از برگزاری جلسه کمیسیون ، تعدادی از متقاضیان استیضاح امضای خود را پس بگیرند.

وی در پایان اظهار کرد: در صورت تصویب طرح استیضاح در کمیسیون، این موضوع در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شده و وزیر صمت یک هفته بعد از آن باید پاسخگوی نمایندگان باشد.

پست بعدی

مجلس چه درخواستی از وزارت اقتصاد دارد؟

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار استفاده از یک تیم کارآمد و قوی در این وزارتخانه شد. به گزارش ایسنا، احمد محرم زاده نماینده آخر و هریس در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000