مجلس چه درخواستی از وزارت اقتصاد دارد؟

اعتمادآنلاین|

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار استفاده از یک تیم کارآمد و قوی در این وزارتخانه شد.

به گزارش ایسنا، احمد محرم زاده نماینده آخر و هریس در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: جناب آقای وزیر! صبر انقلابی مردم شما را از وظایف سنگین خود غافل نکند چرا که سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر و فشار اقتصادی و معیشتی سنگین تر می شود؛ لذا لازم است از تیم اقتصادی کارآمد و قوی استفاده کنیم.

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت تاکید کرد: قیر مصوب مجلس هرچه سریع تر به دستگاه های اجرایی تحویل شود چرا که قیر در بسیاری از استان ها محدود است و در آذربایجان شرقی محدودتر.

این نماینده مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار کرد: مردم منطقه منتظر بهسازی و اصلاح راه های اصلی و روستایی هستند و کمتر از 4 ماه فرصت برای اصلاح دارید؛ لذا هرچه سریع تر دست به کار شوید.

پست بعدی

۸۵ درصد خودپردازها به سامانه صیاد متصل شدند

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ تاکنون ۹۰ درصد بانک‌های کشور که ۸۵ درصد خودپردازها را در اختیار دارند توانسته‌اند خدمات چک را از طریق خودپردازهای خود به مردم ارائه کنند. به گزارش ایسنا، آمنه نادعلی‌زاده گفت: بانک مرکزی به منظور تسهیل دسترسی هموطنان به سامانه صیاد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000