بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه در کمیسیون امور داخلی کشور

اعتمادآنلاین|

علی حدادی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها به منظور تأمین نظر شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ایرادات مربوط به ماده یک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاح عباراتی در آن صورت گرفت. ماده یک این طرح به شفافیت مجلس بازمی گشت.

بهه گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: ایرادات وارده به ماده ۲ این طرح نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به دلیل نیاز به کار کارشناسی به کارگروه مربوطه ارجاع شد تا ظرف یک هفته مورد بررسی قرار گیرد. ماده ۲ این طرح نیز به شفافیت وزارتخانه ها و هیأت وزیران مربوط بود. در نهایت طرح به کارگروه ارجاع شد تا با کار کارشناسی نظر شورای نگهبان تامین شود.

پست بعدی

تصمیم هیات رییسه مجلس برای اعلام وصول استیضاح فاطمی امین

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| سید محسن دهنوی با اشاره به جلسه عصر امروز هیات رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیات رییسه درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت هیات رییسه مجلس موافقت کرد که این تقاضا در مجلس اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000