۳۷۰ مخزن آب در استان تهران ساخته می‌شود

اعتمادآنلاین|

محسن منصوری استاندار تهران در جریان سفر به شهرستان رباط کریم و بازدید از مخازن و خط انتقال آب به این شهرستان با اشاره به وضعیت نامطلوب ذخایر آبی در استان تهران اظهار کرد: ذخایر آب سدهای استان تهران ۶۴۰ میلیون مترمکعب است که صرفه جویی مردم‌ را در مصرف آب می‌طلبد.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به کارهای بزرگ آبی در استان تهران افزود: در جریان بازدید از شهرک صنعتی مامونیه در حاشیه شهر پرند، سفارش ساخت ۷۰ مخزن داده شده و ۳۷۰ مخزن بزرگ آبی دیگر در نقاط مختلف استان تهران ساخته خواهد شد تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار تهران تصریح کرد: مخازن آب به عنوان شاهکارهای مدیریتی مجموعه آب و فاضلاب است که در پدافند غیرعامل برخی مخازن ساخته شده است.

منصوری افزود: بحث فنی مدیریتی و اجرایی مجموعه آب و فاضلاب کارهای بزرگی را شروع کرده که اگر به نتیجه برسد قسمتی از نیازها و ضرورت ها را برطرف می کند.

وی با اشاره به تکمیل ایستگاه پمپاژ آب پرند بیان کرد: برای تامین منابع برنامه ریزی کردیم که به محض تکمیل زیر ساخت تامین منایع هم حل می شود و به مشکلی بر نمی خوریم.

استاندار تهران در ادامه محوریت اصلی خط الغدیر دو را ۳۳ کیلومتر عنوان کرد و گفت: حدود ۲۹ کیلومتر آن اجرا شده است و الباقی آن تا ۳ ماه آینده تکمیل خواهد شد و در صورت تکمیل، ظرفیت جابجایی آب برای جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفر را دارد.

پست بعدی

ونزوئلا و ایران، قربانیان تحریم‌های غیرقانونی هستند

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا، عصر امروز (پنجشنبه)، در مصاحبه با شبکه «الجزیره» بر لزوم در پیش گرفتن دیپلماسی صلح تأکید کرد. ​به گزارش فارس، طبق این گزارش، رئیس جمهور ونزوئلا گفت: «ما دیپلماسی صلح و گفت‌و‌گو را پیشنهاد می‌کنیم. ما و ایران قربانیان اقدامات یک‌جانبه و تحریم‌های غیرقانونی هستیم.» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000