صادرات ۱۱۸ میلیون دلاری صادرات غیرنفتی گیلان

اعتمادآنلاین|

تیمور پورحیدری عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی در سالن الغدیر استانداری اظهار کرد: در راستای هموارسازی بسترهای صادرات غیر نفتی اعزام تیمی از سازمان توسعه تجارت در هفته گذشته مشکلات و امکانات لجستیکی بندر آستارا به دقت آسیب‌شناسی شد تا کمبود و نواقص آن مرتفع گردد.

​به گزارش فارس، وی مهم‌ترین مشکلات بندر آستارا را کمبود امکانات گمرکی، عدم کامیون‌های متناسب محصولات صادراتی و عدم کد گمرکی دانست و گفت: به شدت پیگیر هستیم پس از این کار، کارشناسی صورت گرفته و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در اواخر هفته آینده در استان گیلان حضور یابد تا توافقات اجرایی برای اعتلای وضعیت بنادر گیلان به ویژه آستارا حاصل شود.

دبیر کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان گیلان با اشاره به افزایش دو ماهه صادرات این استان بیان کرد: طبق گزارش گمرکات استان گیلان در دو ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۸ میلیون دلار صادرات صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر لزوم توجه به توجه به شرکت‌های دانش بنیان در گیلان افزود: امیدوارم رویکرد صادرات گیلان با توجه به دستور جلسه امروز به سمت و سوی دانش بنیان شدن تولیدات صادراتی با شتابدهی و تسهیل در امور صادرات باشد.

پست بعدی

مگر می‌شود ایران را بدون زن تصور کرد

چ ژوئن 15 , 2022
افشین هاشمی، کارگردان «پسران دریا»، این فیلم را برآمده از تعلقات خاطر و توجهش به وطن می‌داند و تاکید می‌کند وقتی چنین قصه‌ای جلوی دوربین می‌رود، مگر می‌شود ایران را بدون زن تصور کرد. پریسا ساسانی: شمال و جنوب ایران همواره از جمله مناطق مهم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000