ماجرای قتل عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چه بود؟

اعتمادآنلاین|

فردی که عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را کشته بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، جسد این پزشک روز هفتم در زمین‌های کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان گرگان کشف و از همان زمان تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان در این‌باره توضیح داد: پس از مدت‌ها کار قضایی و پلیسی سرنخ‌های متعددی به دست آمد و با بررسی و کار پلیسی روی این سرنخ‌ها بازپرس پرونده به دو مظنون رسید.

دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه دو مظنون در بازپرسی‌های اولیه شرکت کردند و تحت نظر بودند، خاطرنشان کرد: ظهر امروز یکی از مظنونین نزد بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان به قتل این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعتراف کرد.

اسپانلو با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی و کاری اعلام کرده است، ادامه داد: متهم و دیگر مظنون پرونده هم با صدور قرار روانه زندان شدند.

پست بعدی

از صربستان در جریان تنش با کوزوو حمایت می‌کنیم

د آگوست 1 , 2022
اعتمادآنلاین| تنش‌های اخیر بین صربستان و جمهوری خودخوانده کوزوو که منجر به تبادل آتش بین دو طرف شد، واکنش «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه را در پی داشت. ​به گزارش فارس، پسکوف امروز (دوشنبه) طی نشست خبری در کاخ کرملین، خواسته‌های مقامات محلی کوزوو را غیرمنطقی دانسته و بر حمایت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000