ریزش جزئی کوه در قزوین پس از زلزله گیلان

اعتمادآنلاین|

محمدرضا علیمی در خصوص این زمین لرزه گفت: زمین لرزه جنوب گیلان به دلیل عمق بالا در قسمت هایی از استان قزوین به ویژه طارم سفلی احساس شد که خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از خسارات جانی و مالی در استان قزوین ناشی از این حادثه نداشته ایم اما در حال دریافت اطلاعات تکمیلی از بخشداری ها و دهیاری ها هستیم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: درحال حاضر تمامی دستگاه های امدادی و عضو شورای مدیریت بحران استان قزوین در آماده باش کامل به سرمی برند.

ساعت ۲۰ و یک دقیقه امشب زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین ۱۲ کیلومتری جیرنده و ۱۴ کیلومتری لوشان در استان گیلان که هم مرز با شمال غرب استان قروین هستند را لرزاند.

پست بعدی

پروازهای عبوری از آسمان ایران در ماه اخیر ۹۷ درصد افزایش داشته است

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| ​سخنگوی دولت گفت: با ثبت رکوردی جدید، پروازهای عبوری از آسمان ایران در اردیبهشت، ۹۷ درصد افزایش داشته است. به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‌خاک، آب و هوای ایران دالان تجاری دنیا است: ۱ – پس از هفت سال کاهش، ترانزیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000