نهایی شدن لایحه اصلاح قانون حمل سلاح در کمیسیون امنیت ملی مجلس

اعتمادآنلاین|

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز سه شنبه این کمیسیون، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با مسئولان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور درباره موضوعات جامعه داشت.

به گزارش فارس، وی افزود: این جلسات برای آن است که مسائل اجتماعی کشور اولویت بندی شوند و حرکات عالمانه تری نسبت به این موضوعات اتخاذ شود.

عباس‌زاده مشکینی همچنین گفت: لایحه اصلاح حمل سلاح در کمیسیون نهایی شده است و به زودی این لایحه تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می شود تا در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اصلاحیه قانون حمل سلاح از دولت قبل به مجلس ارسال شده بود و این اصلاحیه مورد کار کارشناسی در مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار گرفته شده است تا قانون حمل سلاح به نحوه احسن اصلاح شود.

پست بعدی

ایران یکی از محورهای دیدار بایدن با مقامات سعودی

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه در سخنانی گفت: رئیس‌جمهور در عربستان درخصوص گستره‌ای از مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و جهانی گفت‌وگو خواهد کرد. این مسائل شامل حمایت از آتش‌بس در یمن می‌شود که به صلح‌آمیزترین بازه زمانی از هنگام شروع جنگ هفت ساله منجر شده است. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000