اعلام آخرین آمار مجروحان حادثه آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد/ اعزام ۱۴ دستگاه آمبولانس‌ و یک بالگرد به محل حادثه

اعلام آخرین آمار مجروحان حادثه آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد/ اعزام ۱۴ دستگاه آمبولانس‌ و یک بالگرد به محل حادثه

تسنیم نوشت: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزاباد به ۱۱۲ نفر رسید.

محمد جواد مرادیان از اعزام تیم ضربت برای ارزیابی منطقه حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و تشکیل جلسه اضطراری خبر داد و اظهار داشت: این حادثه آتش سوزی تا کنون ۱۱۲ مصدوم به دنبال داشته است.

وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۱۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱ بالگرد به محل حادثه اعزام شده است. مدیر مرکز مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه بنده در محل حادثه حضور دارم، گفت: این کارخانه ۱۵۰۰ نیرو داشته است که بلافاصله نیروها سریعا از محل حادثه خارج شدند و حادثه سریعا توسط امدادگران کنترل شد. خلیل عبداللهی تصریح کرد: این حادثه هیچ فوتی به دنبال نداشته است و شهروندان باید اخبار موثق و درست را به جای پیگیری کردن از فضای مجازی از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات در فضای مجازی توجه‌ای نکنند. ۴٧۵٧

پست بعدی

گفت‌وگوی وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره جنگ اوکراین

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| لیز تراس با انتشار پیامی در توئیتر نوشت، دو طرف توافق کردند که روسیه باید به محاصره صادرات غلات و اسارت کسانی که به گفته او تحت محاکمه‌های نمایشی نفرت انگیز قرار گرفته‌اند پایان دهد. به گزارش ایرنا، دادگاه جمهوری خلق دونتسک هفته پیش با صدور حکمی دو تبعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000