تیم واکنش سریع آتش‌نشانی شیراز راهی فیروزآباد شد

اعتمادآنلاین|

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی انفجار و حریق مخزن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد نیروهای تیم واکنش سریع سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز راهی محل حادثه شدند.

به گزارش ایسنا، محمدهادی قانع دوشنبه ۲۳ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگارلن گفت: به دنبال وقوع حادثه انفجار و حریق یکی از مخازن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و نشتی شدید مخازن آمونیاک، شماری از کارکنان این کارخانه دچار مسمومیت شده و نیروهای امدادی این محل در حال تلاش برای رفع خطر نشت گاز خطرناک آمونیاک هستند.

قانع که شخصا به فیروزآباد عزمیت کرده است، گفت: با توجه به اعلام نیاز مدیریت بحران استانداری فارس و درخواست از سازمان آتش‌نشانی شیراز تیم های واکنش سریع آتش نشانی شیراز با تجهیزات ویژه به محل حادثه شدند.

این مقام مسئول با اشاره به مهار شدن آتش سوزی اضافه کرد: این حادثه تاکنون پنج مصدوم داشت که همگی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

پست بعدی

شکست در پرتاب/ ۲ ماهواره ناسا از بین رفتند

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| دو ماهواره مکعبی کوچک متعلق به اداره کل ملی هوانوردی و فضا (ناسا) که با هدف نظارت و مطالعه وقوع طوفان‌ها طراحی شده بودند پس از پرتاب، به دلیل نقص فنی موشک از رسیدن به مدار بازماندند. به گزارش فارس، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، بنابر اعلام آماندا دورک فرای، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000