تلفات جنگ روسیه در این ماه به ۴۰ هزار نفر خواهد رسید

اعتمادآنلاین|

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد که تلفات روسیه در ماه ژوئن (خرداد) ممکن است از به ۴۰ هزار نفر برسد.

به گزارش ایرنا از الجزیره، زلنسکی در یکصد و نهمین روز از آغاز جنگ روسیه به اوکراین مجددا بر درخواست کی یف برای مجهز شدن به سیستم های دفاع هوایی پیشرفته از غرب تاکید کرد.

رییس جمهور اوکراین در ادامه افزود که مجهز شدن به چنین سیستم های دفاعی می تواند از بسیاری از حوادث تلخ از جمله حمله هوایی به شهر ترنوپیل در روز یکشنبه که منجر به زخمی شدن ۱۰ نفر از جمله یک دختر ۱۲ ساله شد جلوگیری کند.

زلنسکی همچنین مدعی شد که تاکتیک‌های مسکو در جنگ تغییر نکرده است و نیروهای ذخیره‌های ضعیف روسیه در حال حاضر برای جنگ در دونباس مستقر شده‌اند.

به گفته زلنسکی، به نظر می رسد که آنها سعی خواهند کرد سربازان وظیفه آموزش دیده ضعیف و کسانی که توسط نیروهای پوششی جمع آوری شده اند را وارد جنگ کنند.

پست بعدی

خانه 900 میلیونی در تهران وجود دارد؟

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| اگرچه بر اساس میانگین قیمت مسکن شهر تهران قیمت یک واحد ۵۰ متری به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده، در مناطقی از جنوب پایتخت می‌توانید با بودجه حدود ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان آپارتمان خریداری کنید. به گزارش ایسنا، متوسط قیمت مسکن در شهر تهران طبق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000