نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودک برگزار شد

اعتمادآنلاین|

جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی، دکتر رائد فریدزاده، مسعود احمدیان، بهروز شعیبی، محمد امین همدانی، سعید حسینی، احسان هوشیارگر و به دبیری مصطفی محمودی شرق تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این جلسه پس از تبادل نظرهای صورت گرفته بین اعضای این کارگروه گزارشی جامع در خصوص معایب و محاسن سی و چهار دوره برگزاری این رویداد بین‌المللی، پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری و ارتقاء دوره‌های آتی جشنواره ارائه شد.

ارائه راهکارهایی در خصوص ارتقای حوزه سینمای کودک و نوجوان، برون رفت سینمای کودک و نوجوان از شرایط فعلی، برگزاری جشنواره به صورت سالانه یا دوسالانه، شرایط مناسب برای میزبانی جشنواره، بررسی جایگاه بین‌المللی جشنواره و چگونگی ارتقاء این جایگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا تصمیم نهایی برای چگونگی برگزاری این جشنواره در زمان و مکان مشخص ادامه خواهد داشت.

پست بعدی

گزارش سانحه قطار مشهد – یزد منتشر شد/ انسداد مسیر توسط بیل مکانیکی و تخطی از سرعت توسط قطار دو علت مهم حادثه

ی ژوئن 12 , 2022
ایسنا نوشت: گزارش کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن درباره سانحه قطار مسافری مشهد – یزد منتشر شد که بر اساس آن دو عامل مهم در وقوع این سانحه از جمله انسداد مسیر حرکت قطار مسافری توسط بیل مکانیکی و تخطی از سرعت تعیین شده از سوی لوکوموتیوران موثر بوده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000