خبر خوش وزیر کشور برای ساکنان منظریه شهرکرد

اعتمادآنلاین|

وزیر کشور در بازدید از طرح مسکن مهر منطقه منظریه شهرکرد، بر برطرف شدن مشکلات مردم ساکن‌ در این محدوده‌ تاکید کرد و گفت: اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات این منطقه پیش‌بینی‌ شده است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی که به همراه رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در این بازدید میدانی اظهار کرد: کمبودهایی در محدوده ساخت مسکن مهر منظریه همچون فضای سبز، پیاده‌رو و زیرساخت‌های خدماتی وجود دارد که مسئولیت آن به عهده وزارت راه و شهرسازی است و از طرفی شهرداری نیز باید خدمات لازم را به مردم برساند.

وی با اشاره به صحبت‌های انجام شده با مسئولان وزارت راه‌ و شهرسازی، ابراز امیدواری کرد که در جریان سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری توافقی برای اختصاص مبالغی‌ به شهرداری صورت گیرد و شهرداری بتواند کل منطقه را تحویل گرفته و مشکلات‌ را برطرف کند.

وزیر کشور در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این ۲ محدوده را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی همچنین با حضور در شهرستان شهرکرد به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری مسائل این شهرستان را به صورت میدانی بررسی می‌کند.

وزیر کشور صبح امروز با برخی خانواده شهدا در شهرکرد نیز دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر وحیدی همچنین با حضور در منزل شهیدان علی بابایی با خانواده این شهدا دیدار کرد.

گفتنی است حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای چهارمحال و بختیاری از نخستین برنامه‌های وزیر کشور بوده است.

پست بعدی

بشار اسد به ترکیه هشدار داد

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| «بشار اسد» رئیس‌ جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه «روسیا الیوم» تأکید کرد : روسیه در معرض جنگ است که من آن را به توسعه پیمان آتلانتیک شمالی -همانطور که برخی این گمان را دارند ربط نمی‌دهم. این جنگ حتی قبل از کمونیسم و قبل از جنگ جهانی اول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000