اجرای طرح امنیت اجتماعی در «ری»/جمع آوری۵۵ معتاد متجاهر

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر خبر داد.

​به گزارش فارس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای جلب رضایت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم خرد، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری یگان های اجرایی شهرستان ری با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر روز گذشته در این شهرستان عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک روزه 55معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری شد گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل مراکز بازپروری خواهند شد تا به کسب سلامت جسمی و روانی به جامعه بازگردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: یکی از درخواست ها و مطالبات مردمی،جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها ، اماکن عمومی و خیابان ها و بازگشت این افراد به جامعه است.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: بازپروری این افراد موجب افزایش سطح سلامت جامعه و کاهش جرائم خرد که توسط این افراد در راستای تامین موادمخدر انجام می دهند،خواهدشد.

وی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره گیری 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

پست بعدی

توئیت امیرعبداللهیان از دیدارش با وزیر کشور عراق

س ژوئن 7 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) ۱۷ خرداد ماه در توئیتی با اشاره به ملاقاتش با وزیر کشور عراق نوشت: امروز با جناب عثمان العانمی وزیر کشور جمهوری عراق دیدار داشتم. راه‌های توسعه و تحکیم بیشتر مناسبات دو کشور بررسی شد. ​به گزارش فارس، وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000