توئیت امیرعبداللهیان از دیدارش با وزیر کشور عراق

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) ۱۷ خرداد ماه در توئیتی با اشاره به ملاقاتش با وزیر کشور عراق نوشت: امروز با جناب عثمان العانمی وزیر کشور جمهوری عراق دیدار داشتم. راه‌های توسعه و تحکیم بیشتر مناسبات دو کشور بررسی شد.

​به گزارش فارس، وی افزود: بر لزوم همکاری برای حفظ ثبات و امنیت از جمله در مبارزه با تروریسم، مهار پدیده ریزگردها و رفع محدودیت تردد زمینی اتباع دو کشور خصوصا در ایام اربعین گفت‌وگو شد.

به گزارش فارس، وزیر کشور عراق که به تهران سفر کرده، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

عثمان الغانمی وزیر کشور عراق صبح امروز سه شنبه هم با احمد وحیدی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست تفاهمنامه همکاری‌های دوجانبه با موضوعات امنیتی و در موضوع زوار و اربعین به امضای وزرای کشور ایران و عراق رسید.

توئیت امیرعبداللهیان

وزیر کشور عراق همچنین در دیدار با همتای ایرانی‌اش، گفت: دیروز دولت عراق اعلام کرد که با ورود روزانه ۲۰۰۰ زائر بدون روادید از گذرگاه‌های زمینی به عراق موافقت می‌کند و از هفته آینده نیز مکانیسم لازم برای این کار انجام خواهد گرفت و به‌ صورت تدریجی شاهد افزایش این تعداد نیز خواهیم بود.

پست بعدی

پیام تسلیت احمدی نژاد بمناسبت «درگذشت روحانی صمیمی و بی آلایش»

س ژوئن 7 , 2022
دولت بهار نوشت:رئیس دولت نهم و دهم ، درگذشت حجت الاسلام دعایی را تسلیت گفت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000