برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت پارس

اعتمادآنلاین|

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت پارس روز دوشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور ۸۷/۹ درصد از صاحبان سهام در محل پالایشگاه این شرکت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در این جلسه پس از قرائت گزارش فعالیت هیات مدیره، حسابرس قانونی و پاسخ مدیران شرکت و تعیین تکالیف مربوطه و همچنین پاسخ به سوالات سهامداران حاضر در جلسه، صورت های مالی شرکت نفت پارس مطرح و به اتفاق آرا مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

تقسیم سود به میزان ۹۰ درصد سود خالص عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۰ و به ازای هر سهم ۶۶۰ ریال تعیین گردید . همچنین تعیین پاداش هیات مدیره از مصوبات بعدی مجمع بود که نمایندگان شرکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر در هیات مدیره، مبلغ تعیین شده بعنوان پاداش را به بنیاد برکت و موسسه احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف اختصاص به فعالیت های محرومیت زدایی، اهدا کردند.

پست بعدی

تجلیل و تکریم دعایی در «کلاب هاوس» 

د ژوئن 6 , 2022
نشست یادبود مرحوم حجه الاسلام محمود دعایی با حضور گروهی از شخصیت های سیاسی ،فرهنگی و رسانه ای و همچنین کارشناسان ساعت ۲۱ چهارشنبه ۱۸ خرداد در «کلاب هاوس خبرآنلاین» برگزار خواهد شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000