مجوز ایجاد مرکز تجارت ایران در دوحه صادر شد

اعتمادآنلاین|

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک ایران و قطر گفت: در پی ملاقات رئیس جمهور ایران و امیر قطر، شاهد برگزاری هشتمین اجلاس دو کشور در دوحه خواهیم بود.

به گزارش مهر، وی افزود: تعداد زیادی از تجار و فعالان در کشور قطر، همزمان با برگزاری همایش با طرف قطری دیدار داشتند و توافقات خوبی هم انجام شد.

به گفته وزیر نیرو، امروز شاهد اجرایی و امضا شدن دو سند بین ایران و قطر بودیم و به عبارتی، اسناد امضا شده، امروز وارد فاز اجرایی شدند.

محرابیان تصریح کرد: در پی سرمایه گذاری ایران در کشور قطر، مجوز ایجاد مرکز تجارت ایران در دوحه صادر شد؛ به طوری که ساختمان‌های خوبی در این کشور اختصاص یافت. همچنین با نخست وزیر کشور قطر در خصوص برگزاری مسابقات جام جهانی مذاکرات نهایی صورت گرفت تا تسهیلات مناسبی هم برای برگزاری مسابقات برای حمایت از تیم فوتبال تخصیص یابد.

پست بعدی

شعار «یا مرگ یا خمینی» را چه کسی ابداع کرد

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی از مبارزان نهضت اسلامی مردم ایران و عضو ارشد هیأت موتلفه اسلامی در خاطراتش می‌نویسد: وقتی مردم از دستگیری امام خبردار شدند از اوایل صبح به خیابان‌ها ریختند و قرار شد در هیأت‌های مؤتلفه شعار واحدی اعلام شود. آن شعار این بود: «یا مرگ، یا خمینی». […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000