واکنش نایب قهرمان المپیک لندن به حادثه متروپل

اعتمادآنلاین|

احسان حدادی در خصوص حضورش در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امام رضا(ع) در مشهد اظهار کرد: دومین مسابقات سال جاری را پشت‌سر گذاشتم و ۳ سال بود که پرتاب بالای ۶۱ متر نداشتم. امیدوارم رکوردهایم برای بازی‌های آسیایی به آرامی بالا بیاید. اکثر رقبا در این مسابقات از ایران حضور داشتند. یک پرتاب‌گر نیز از کشور ترکیه شرکت کرده بود که حدود ۵۸.۸۰ متر پرتاب داشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ورزشگاه امام رضا(ع) در سطح المپیک و مسابقات جهانی است، اما حیف است که در این ورزشگاه تماشاگر حضور ندارد. فکر می‌کنم این موضوع به دلیل تبلیغات کمی بوده که در مشهد صورت گرفته است. امیدوارم روزی این ورزشگاه برای مسابقات دوومیدانی تکمیل شود.

المپین پرتاب دیسک ایران اضافه کرد: دوومیدانی زیباترین و پرطرفدارترین ورزش دنیا و اولین ورزش المپیک محسوب می‌شود. همه چیز در دوومیدانی خلاصه می‌شود و حیف است که برای این رشته زیبا، ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد.

حدادی در خصوص برنامه مسابقات آتی خود بیان کرد: مسابقات کشورهای اسلامی و پس از آن مسابقات آسیایی را در پیش داریم. در حال حاضر برای تمرینات در ایران حضور دارم.

وی ضمن تسلیت به مردم خوزستان بابت حادثه متروپل آبادان و درگذشت تعدادی از هم‌وطنانمان خاطرنشان کرد: وقتی از این دست اتفاقات تلخ در ایراخ رخ می‌دهد فقط می‌توان تاسف خورد. برخی افراد برای منفعت خود کارهایی انجام می‌دهند که حوادث ناگواری رقم می‌خورد و مردم عزادار می‌شوند. باید با این دست از افراد که یک کشور را غمگین می‌کنند، برخورد جدی صورت بگیرد. امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در کشورمان نباشیم.

پست بعدی

فردا فیش حقوق مدیران دولت منتشر می شود

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه ایران نوشت: موعد دسترسی عموم مردم به فیش‌های حقوقی رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه سه‌شنبه ۱۰ خرداد فرا می‌رسد. بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در این روز فیش‌های حقوقی دو ماه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ مدیران در اولین مرحله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000