بنت از سفر بایدن برای اجرای طرح‌های استعماری بیشتر سوء استفاده می‌کند

اعتمادآنلاین|

وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، دولت اسرائیل به ریاست نفتالی بنت مسئول کامل و مستقیم نقض‌ها و جنایت‌های بی‌وقفه در قدس شرقی اشغالی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، نفتالی بنت از سفر آتی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منطقه برای اجرایی کردن پروژه‌ها و طرح‌های استعماری و نژادپرستانه بیشتر در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه شهر قدس سوء استفاده می‌کند.

این وزارتخانه همچنین نسبت به برخورد با این نقض‌ها و جنایت‌های اسرائیل به عنوان یک صحنه عادی هشدار داد.

وزارت خارجه فلسطین همچنین اعلام کرد، با اهتمام زیاد آنچه را که روزانه علیه شهر قدس، اهالی و مقدسات آن رخ می‌دهد، دنبال کرده و این وزارتخانه در راستای اقدامات سیاسی و دیپلماتیک خود این موضوع را در اولویت قرار می‌دهد.

پست بعدی

مقتدی صدر گزینه‌های سختی را پیش روی همپیمانان و مخالفان خود قرار داده است

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| از ابتدا روشن بود که ائتلاف "نجات میهن" متشکل از جریان صدر، ائتلاف حاکم اهل سنت به ریاست مشترک محمد الحلبوسی (رئیس پارلمان عراق) و خمیس الخنجر و حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی، تمام سرمایه‌گذاری خود را معطوف صدر کرده و با وجود شکست‌هایی که این ائتلاف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000