استقلال ۳۵۰ میلیارد تومان بورس را چه کرد؟

اعتمادآنلاین|

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با فروش 10 درصد از سهام خود، هر کدام 350 میلیارد تومان عایدی داشته‌اند. چند روز پیش هم سازمان خصوصی‌سازی به صورت رسمی اعلام کرد که این دو باشگاه می‌توانند پول سهام خود را برداشت کنند.

با توجه به قوانین سازمان خصوصی‌سازی، سرخابی‌های پایتخت حق ندارند تمامی این مبلغ را برای پرداخت بدهی‌ها و خرید در بازار نقل‌وانتقالات هزینه کنند. به همین دلیل، مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند این پول را به سپرده تبدیل کنند و بخشی از آن را هم صرف پرداخت بدهی‌های خود کرده‌اند.

هزینه‌کردهای پرسپولیس و استقلال از مبلغ مذکور به صورت شفاف در سایت «کدال» منتشر می‌شود و دو باشگاه نمی‌توانند 350 میلیارد تومان فوق را خارج از قوانین هزینه کنند.

پست بعدی

برنده و بازنده لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا چه کسانی هستند؟

ش مه 28 , 2022
اعتمادآنلاین| قرار بود تیم ملی فوتبال ایران چند روز دیگر در ونکوور مقابل تیم ملی کانادا قرار بگیرد. این بازی در صورت برگزاری تبدیل به اولین بازی دوستانه ملی‌پوشان کشورمان در چارچوب آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی قطر می‌شد. گفته شد تمام بلیت‌های بازی خیلی زود به فروش رفت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000