همدستی مادر و فرزند برای قتل پدر خانواده

اعتمادآنلاین|

زنی با همدستی فرزندش شوهر خود را به قتل رساند. این متهمان دستگیر شده و به جرم‌شان اعتراف کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، بستگان مردی ۶۱ساله چند روز قبل خبر دادند او ناپدید شده است. پس از طرح این شکایت تحقیقات پلیس کرج آغاز شد و کارآگاهان پی بردند این مرد آخرین بار وارد خانه خودش شده و بعد از آن از منزل بیرون نیامده است.

کارآگاهان که در این مرحله احتمال دادند با یک جنایت خانوادگی مواجه هستند از همسر و فرزند مرد ۶۱ساله تحقیق کردند.

زن مقتول در بازجویی‌های تخصصی راز ناپدیدشدن شوهرش را فاش کرد و گفت او را کشته است. این زن گفت: با شوهرم اختلافات زیادی داشتم و در نهایت همراه فرزند ۳۷ساله‌ام تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم. ما مقداری قرص برنج در غذای شوهرم ریختیم و او بعد از خوردن غذا فوت شد. سپس جسدش را از خانه بیرون بردیم و در بیابان‌های جاده ساوه رها کردیم.

در ادامه تحقیقات جسد مقتول در منطقه بیابانی پیدا و برای انجام تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد. در حال حاضر بازجویی‌ها از این مادر و فرزند ادامه دارد.

پست بعدی

عباس سلیمی نمین : پایداری ها در خدمت ضربه زنندگان به اصولگرایی هستند / رأی آنها علیه قالیباف با رأی اصلاح طلبان در یک مسیر بود

ج مه 27 , 2022
فردا نوشت:ت حلیلگر مسائل سیاسی گفت: اصلاح طلبان آقای آقاتهرانی را به لحاظ خط و ربط سیاسی و به لحاظ مدیریت مناسب نمی دانند اما فقط به این دلیل به آقای آقاتهرانی رأی دادند که بتوانند از ایشان برای بر هم زدن روندی که می تواند اصولگرایان را در مجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000