طرح «یادآوران معروف» برای فرهنگسازی حجاب و عفاف در مدارس اجرا می‌شود

طرح «یادآوران معروف» برای فرهنگسازی حجاب و عفاف در مدارس اجرا می‌شود اعتمادآنلاین |

حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح «یادآوران معروف» برای فرهنگسازی حجاب و عفاف در مدارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، او گفت: با نگاه بلند وزیر محترم آموزش و پرورش سطح همکاری از حوزه‌های علمیه به تمامی نهادها و سازمان‌های وابسته به روحانیت یا روحانیون مستقل و صاحب نظر در عرصه تعلیم و تربیت گسترش یافته است.

نیکزاد در ادامه افزود: «طرح دیدبان» با هدف ایجاد شبکه‌ای از دانش آموزان نخبه فرهنگی و علمی در صدد روایت صحیح، شناخت نظری و اقناع فکری نسبت به واقعیت‌های انقلاب اسلامی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا طرح مشخصی در خصوص فرهنگسازی حجاب و عفاف برای دانش‌آموزان دختر و پسر در مدارس دارید؟ از اجرای طرح «یادآوران معروف» برای فرهنگسازی حجاب و عفاف خبر داد و گفت: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کدام ارز بیشترین افزایش را ثبت کرد؟

ش دسامبر 31 , 2022
ایسنا نوشت:دلار در آخرین روز معاملاتی سال ۲۰۲۲ تحت تاثیر افزایش نرخ‌های فدرال رزرو و ترس از کاهش شدید رشد جهانی بود اما در مسیر ثبت بهترین سال خود از سال ۲۰۱۵ قرار گرفت. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲، ارزش دلار در برابر سبدی از ارزها به‌طور سالانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000