تجهیزات مورد نیاز حادثه آبادان با یک فروند هواپیمای باری ارسال می‌شود

اعتمادآنلاین|

مهدی جمالی نژاد روز دوشنبه افزود: به محض اطلاع از حادثه آبادان، هماهنگی های لازم انجام شد و شهرداری اهواز با تجهیزات و شهرداری اطراف آبادان و شهرداری تهران برای این موضوع همکاری جدی داشته و دارند.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران از نظر خودرویی و کارشناسان زبده در حادثه پلاسکو و برج نور و ژنراتور برای کار کردن در هنگام شب اعلام آمادگی کرده و اقلام مورد نیاز برای این حادثه به مجموعه ساختمان متروپل اعزام می شود.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و ۲۷ مصدوم داشته است.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این باره گفت: بنا بر اظهارات شاهدان، احتمال محبوس شدن ۵۰ نفر حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان وجود دارد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از استقرار پنج آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: با اعلام ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد.

پست بعدی

آسمان خوزستان تا چهارشنبه غبارآلود می ماند

د مه 23 , 2022
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود توده گرد و خاک به استان گفت: وجود گرد و خاک در استان تا اواسط روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000