۶۰ درصد از آلودگی شهر به خاطر فرسودگی سیستم‌های حمل‌ونقلی است

اعتمادآنلاین|

محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن گفت: ما باید و قطعا به سمت مدهایی از حمل و نقل برویم که آلودگی‌های کمتری داشته باشند و کارایی بیشتری از آنها شاهد باشیم.

به گزارش فارس، وی افزود: ما قبلا اتوبوس برقی را در شهر تهران داشتیم که در محورهای اصلی این اتوبوس‌ها فعال بودند که متاسفانه بدلیل عدم بروزرسانی آنها جمع‌آوری شدند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: در حال حاضر احساس می‌شود که از مدهای جدید حمل و نقلی بویژه قطار ریلی باید استفاده گردد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: مزایای استفاده از این نوع حمل و نقل بسیار بیشتر بوده و این وسیله آلودگی نداشته و فضای زیادی را در سطح شهر نیز اشغال نکرده و می‌توان از این وسیله استفاده کرد.

وی گفت: در بحث تردد تاکسی‌ها باید از سوخت پاک استفاده شود و از تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های برقی استفاده گردد.

سرهنگ رازقی افزود: حدود ۶۰ درصد از آلودگی شهر ما بخاطر فرسودگی سیستم های حمل و نقلی است که قطعا اگر وضعیت حمل و نقل پاک بهتر شود آلودگی شهر نیز کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: استفاده از تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های برقی راه‌حل بسیار خوب و مناسبی برای کاهش آلودگی شهر تهران است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وزیر کشور: وضعیت کنونی کشور آرام است / امروز حتی آن کسانی که در اغتشاشات شرکت داشتند اظهار پشیمانی می‌کنند

ش دسامبر 17 , 2022
ایرنا نوشت: وحیدی تلاش‌های دشمن در القاء جوانان ایران به منظور فاصله گرفتن آنها از نظام و انقلاب را نقش برآب دانست و گفت: این تیر هدف دشمن به سنگ خورد و دشمنان نتوانستند مانع تمرکز دولت بر اولویت‌های اساسی و رسیدگی به مسائل اصلی کشور شوند. وزیر کشور تلاش‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000