واکنش فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی به بازگشت الناز رکابی به ایران

اعتمادآنلاین|

حضور الناز رکابی در فینال رقابت های صخره نوردی با حواشی زیادی همراه بود. او حتی در استوری اینستاگرامش توضیح داد "با سلام خدمت تمام هم‌وطنان عزیز و شریف ایران، اینجانب الناز رکابی، با سابقه ۲۰ سال عضویت در تیم ملی سنگ‌نوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت‌های موجود در فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، به دلیل زمان‌بندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش‌بینی بنده برای صعود به دیواره سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تعیین شده، به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم."

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) به ماجرای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت: "فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) از اخبار مربوط به الناز رکابی ورزشکار ایران مطلع است.اطلاعات زیادی در حوزه عمومی در مورد خانم رکابی وجود دارد و ما به عنوان یک سازمان تلاش کرده‌ایم واقعیت‌ها را مشخص کنیم. هم‌چنین با خانم رکابی و فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس بوده‌ایم. درک ما این بوده که او در حال بازگشت به ایران است."

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) هم‌چنین نوشته است: "مهم است که تاکید کنیم که ایمنی ورزشکاران برای ما بسیار مهم است و ما از هر تلاشی برای حفظ امنیت یک عضو ارزشمند جامعه خود در این شرایط حمایت می‌کنیم. "

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قیمت دامن شلواری کلوش مجلسی

س اکتبر 18 , 2022
امروزه به دلیل وجود انواع مختلف دامن شلواری و شومیز دامن در بازار قیمت آنها نیز ثابت نیست و نمی توان برای آنها قیمت ثابتی را در نظر گرفت زیرا در مدلها و جنسهای مختلفی در بازار عرضه می شوند دامن شلواری دارای ویژگیهای مختلفی می باشد که در زیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000