آمریکا و متحدانش در آستانه درگیری نظامی با روسیه هستند

اعتمادآنلاین|

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که آمریکا و متحدانش در آستانه درگیری علنی نظامی با روسیه قرار دارند و این امر می تواند تنش های هسته ای با خود به همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبرگزاری دولتی تاس روز سه شنبه به نقل از بیانیه این دیپلمات روس، واشنگتن و متحدان آن را متهم ساخت که پس از "تشدید بحران اوکراین" و "درگیری دوگانه" با روسیه، به نحو خطرناکی در آستانه درگیری نظامی آشکار با این کشور هستند و این به معنای درگیری نظامی مستقیم میان قدرتهای هسته ای خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه همچنین توکیو را متهم ساخت که تلاش می کند روسیه را کشوری جلوه دهد که دست به تهدیدهای هسته ای می زند. به گفته زاخارووا، سخنان اخیر فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در مورد مسئله سلاح های هسته ای بهت آور است.

نخست وزیر ژاپن به تازگی گفته بود: احساس می کنم اوکراین امروز به نوعی فردای شرق آسیا است. جامعه بین المللی باید متحد شود تا نشان دهد که تلاش‌های یک جانبه برای تغییر وضع موجود با توسل به زور هرگز محقق نخواهد شد.

پست بعدی

بر مریلین مونرو، ماشین پول‌ساز هالیوود، چه گذشت؟

س جولای 12 , 2022
به زودی فیلم «بلوند» به اقتباس از زندگی مریلین مونرو منتشر خواهد شد. مریلین مونرو، زنی که تحت‌تاثیر سیاست‌های سرمایه‌داری و هالیوودی، از آرزو های هنری خود فاصله گرفت و تبدیل به «ماشین پول‌سازی» افراد قدرتمند شد. ریحانه اسکندری: نتفلیکس فیلم «بلوند» که اقتباسی از زندگی مریلین مونرو است را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000