دولت نسبت به توسعه زیرساختهای توسعه در آذربایجان غربی توجه کند

اعتمادآنلاین|

حیدری زاد امروز ۳۰ اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیتهای فراوانی از جمله کشاورزی ، معادن، گردشگری به واسطه طبیعت زیبا و منحصر به فرد دارد، افزود: متاسفانه زیر ساختعای توسعه ای در استان کمتر مورد توجه قرارگرفته و یکی از مطالبات مردم استان از رئیس جمهور و هیات دولت بهبود این زیرساختها است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: می طلبد به واسطه ظرفیتهای فراوان این استان با تقویت زیرساختهای توسعه توسط دولت زمینه رونق اقتصادی در منطقه فراهم شود تا بخشی از مشکلات مردم استان نیز مرتفع شود.

حیدری زاد بااشاره به مجاهدتهای فراوان مردم آذربایجان غربی در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: این استان بهای سنگینی در پشتیبانی از انقلاب و نظام پرداخته و همچنان نیز شهدایی را در دفاع از آرمانهای انقلاب و حفاظت از کشور تقدیم میکند.

امام جمعه موقت ارومیه بااشاره به سالگرد ارتحال حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی گفت: یاد و نام این مجاهد نستوه آذربایجان باید همیشه زنده نگه داشته شود چرا که رشادتهای فراوانی در مقابله با معاندان در دوران انقلاب نشان داده است.

وی با اشاره به توان نظامی و قدرت ایران در منطقه و رعب و وحشت دشمنان از توان ایران، خاطرنشان کرد: تمام کشورهای بزرگ دنیا از توانمندی های ایران اسلامی می ترسند.

پست بعدی

تسهیلات مشاغل خانگی تا ۲۰۰ درصد افزایش یافت

ج مه 20 , 2022
اعتمادآنلاین| اشتغال خانگی یکی از شیوه های موثر اشتغالزایی به شمار می‌رود که امروز در بسیاری از کشورها به منبع مهمی برای درآمد و خانوارها تبدیل شده است؛ افراد با کار در خانه در کنار دیگر اعضاء علاوه بر افزایش سطح درآمد و توسعه کسب و کار به افزایش رفاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000