سردار آزمون به جام جهانی قطر می‌رسد

اعتمادآنلاین|

۴ اکتبر، سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران، در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، در حالی که بدن خود را گرم می‌کرد، دچار «پارگی عضله ساق پا» شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود و به طور بالقوه امیدها برای حضور او در جام جهانی قطر به کم‌ترین حد خود رسیده است.

به گزارش خبرورزشی، دکتر ناصر حیدری، نگاه دقیق تری به این آسیب دیدگی سردار آزمون داشته و تاکید کرده که ستاره باشگاه بایرلورکوزن به جام جهانی خواهد رسید.

این پزشک متخصص در این باره گفت: عضله سه سر ران به مجموعه ای از ۳ ماهیچه در امتداد پشت ساق اشاره دارد. عضله دو قلو با توجه به نیروهای زیاد و تغییرات سریع در طول و انقباض عضلانی در معرض بیشترین خطر آسیب است. این ماهیچه‌ها به هم می‌رسند و تاندون آشیل را تشکیل می‌دهند.

این ماهیچه‌ها را می‌توان به عنوان یک قطعه طناب بزرگ ساخته شده از الیاف متعدد نیز در نظر گرفت. من معتقدم که تا درجه دوم عضله دو قلوی پای او سالم است؛ یعنی اساساً پارگی جزئی تنها برخی از الیاف تشکیل دهنده این طناب است. او فقط باید ۳-۴ هفته دور از بازی باشد و برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دو کویتی از پشت میله‌های زندان روی صندلی پارلمان نشستند

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| در یک اتفاق عجیب انتخاباتی دو نماینده مجلس امت کویت از پشت میله‌های زندان فعالیت انتخاباتی خود را انجام دادند و بعد از پیروزی به قوه قانون‌گذاری این کشور رفتند. به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های کویتی خبر دادند، حامد محری البذلی و مرزوق الخلیفه که در زندان به سر می‌برند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000