با تهدیدات مختلفی از چاقو گرفته تا تهدید هسته‌ای از جنین تا اصفهان مواجه هستیم

اعتمادآنلاین|

آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در پایان دیدار با ژنرال مایکل کوریلا فرمانده جدید ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تاکید کرد که ارتش اسرائیل با جبهه‌های گسترده و تهدیدات مختلفی از چاقو گرفته تا تهدید هسته‌ای از جنین تا اصفهان مواجه است.

به گزارش فارس، آویو کوخاوی ضمن خوش‌آمدگویی به ژنرال کوریلا به خاطر سفر به فلسطین اشغالی، تصریح کرد که در دیدار با او به بررسی چالش‌ها و تهدیدات امنیتی پیش رو پرداخته است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کوخاوی افزود که ارتش در تمامی عرصه‌ها مشغول است و خود را برای جنگ در یک جبهه یا چندین جبهه به طور همزمان آماده می‌کند.

وی اظهار داشت که ارتش رژیم صهیونیستی تمرینات گسترده‌ای را برای شبیه‌سازی جنگی یک ماهه برگزار خواهد کرد و طی آن به ارائه طرح‌های نظامی نو و نمایش توان نظامی خود و شیوه‌های جنگی جدید از جمله تمرین همکاری با ارتش آمریکا خواهد پرداخت و پس از پایان این تمرینات، ارتش در اوج آمادگی خواهد بود.

پست بعدی

سناتور آمریکایی: بایدن در به در توافق با ایران است

پ مه 19 , 2022
اعتمادآنلاین| تد کروز، سناتور آمریکایی، گفته است که به نظر می‌رسد آنچه که توافق هسته‌ای با ایران را "موقتا" متوقف کرده این است که "خواست‌های آیت‌الله‌ها بیش از حد افراطی و زیاده‌طلبانه است". وی در عین حال گفته که از نظر او دولت جو بایدن به هر قیمتی درصدد دستیابی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000