شوخی جشن تولد، جوان عراقی را راهی گورستان کرد

اعتمادآنلاین|

یک جوان عراقی که دوستانش با پنهان کردن چند قرص ویاگرا در کیک تولدش قصد شوخی با او را داشتند، در روز تولدش جان داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عراقی به نقل از منابع بیمارستانی خبر دادند، چند روز پیش یک جوان ۲۵ ساله که به سختی نفس می‌کشید توسط شماری از افراد هم‌سن او به بیمارستان آورده شد.

به گفته مسئولان بیمارستان محمودیه در جنوب بغداد، جوان مذکور در حالی که به شدت سینه خود را می‌فشرد و به سختی نفس می‌کشید در بیمارستان پذیرش شد و بعد از اتصال دستگاه‌های مربوط به این جوان اختلال ضربان قلب (آریتمی) در او تشخیص داده شد و کار احیای او (سی‌پی‌آر) آغاز شد. پزشکان موفق شدند برای لحظاتی ضربان قلب او را به شرایط عادی بازگردند اما بعد از چند دقیقه مجدداً دستگاه‌های هشداردهنده به صدا درآمدند و این بار کار احیا موفقیت‌آمیز نبود.

یکی از پرستاران حاضر گفت: وقتی فوت بیمار اعلام و ملافه روی صورت او کشیده شد، یکی از پزشکان این مساله را به همراهانش خبر داد که ناگهان یکی از افراد حاضر شروع به شیون کرد و خود را قاتل او معرفی کرد.

این مساله باعث شد تا مسئولان بیمارستان پلیس بغداد را در جریان امر قرار دهند، بازجویی از فرد مذکور و دیگر دوستان همراهش مشخص کرد آنها برای شوخی با فرد مقتول چند قرص ویاگرا داخل کیک او جاسازی کردند اما ظاهراً آنها در این کار زیاده‌روی کرده بودند و کثرت قرص‌ها باعث شدند عملکرد عضله قلب جوان نگون‌بخت اختلال پیدا کند و دچار ایست شود.

گفته می‌شود جوان عامل این شوخی در بازداشت ماموران امنیتی قرار گرفته است.

پست بعدی

ماجرای فروش «قلب» یک ادعاست و امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| همشهری: «فروش قلب، قرنیه، بیضه و ریه»، این آگهی‌ای است که در روز‌های اخیر به‌صورت یک ویدئو در فضای مجازی دست به‌دست می‌شود. مردی پشت تلفن، به تماس‌گیرنده می‌گوید حاضر است تمام اعضای بدنش را در مقابل پول بفروشد. قیمت؟ مشخص نیست. به اندازه‌ای که بشود هزینه زندگی ۷ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000