خواستگار پشیمان؛ مظنون اصلی قتل دختر جوان

اعتمادآنلاین|

شوکه کننده؛ این صفتی است که می‌توان برای قتل دختری جوان به کار برد که جسد مثله شده‌اش در دو سطل زباله پیدا شد اما قاتل کیست و چرا او را کشته است؟ هنوز هیچ چیز مشخص نیست البته کارآگاهان جنایی مردی را در این رابطه بازداشت کرده‌اند. این مرد خواستگار دختر جوان بوده و حالا که دستبند را بر دستان خود می‌بیند می‌گوید بی‌گناه است و از راز این جنایت خبر ندارد.

به گزارش اعتماد آنلاین، کارآگاهان جنایی ساعت دو بامداد روز ۱۸‌اردیبهشت مطلع شدند نیمه تنه یک انسان در سطل زباله‌ای در منطقه خزانه پیدا شده است. جسد را یک رفتگر شهرداری پیدا کرده و به پلیس اطلاع داده بود. سه ساعت بعد بقیه جسد در سطل زباله دیگری در حوالی بازار گل محلاتی کشف و مشخص شد مقتول دختری حدودا 35 ساله بود که حداقل یک روز از مرگ او می‌گذرد.

کارآگاهان در ابتدا تلاش خود را روی کشف هویت مقتول متمرکز کردند و پی بردند او دختری سابقه‌دار است که چند بار به اتهام مصرف، حمل و نگهداری مواد‌مخدر دستگیر شده بود. این دختر با مادرش زندگی می‌کرد. زن مسن وقتی به پزشکی قانونی رفت هویت جسد را تایید کرد.

پس از این‌که نخستین گره این پرونده باز شد کارآگاهان به تفحص‌های خود ادامه دادند و فهمیدند مقتول از مدتی قبل با مردی 41 ساله در ارتباط بود و گاهی به خانه‌اش نیز می‌رفت.

این مرد بازداشت شد اما وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، ادعا کرد بی‌گناه است. او گفت: من و آن دختر در یک مهمانی با هم آشنا شدیم و مدتی تلفنی در ارتباط بودیم تا این‌که عاشق هم شدیم و از او خواستگاری کردم اما بعد از مدتی بعد متوجه شدم او معتاد است. به رفتارهای این دختر شک کردم و با هم دچار اختلاف شدیم. او یک روز قبل از کشته شدن به خانه من آمد و با هم دعوا کردیم و او رفت. بعد از آن دیگر خبری از وی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده است.

بنا به این گزارش این مرد اکنون به‌عنوان تنها مظنون پرونده در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد تا مشخص شود واقعیت را گفته یا این‌که در قتل دختر جوان گناهکار است.

پست بعدی

ثروتمند ورشکسته به زندگی‌اش پایان داد

س مه 17 , 2022
اعتمادآنلاین| لحظات آخر وقتی همه درها را به روی خود بسته دید، تصمیم تلخی گرفت. سرمایه‌داری که تا چندوقت پیش در رفاه‌وآسایش زندگی می‌کرد، اما یک اشتباه به بهای نابودی زندگی‌اش تمام شد. سرمایه‌اش را از دست داد و او ماند با 15 میلیاردتومان بدهکاری؛ هیچ راهی نداشت. همه درها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000