مخالفت شورای مرکزی حزب اعتمادملی با استعفای حضرتی/ اصلاحات اساسنامه حزب اعتمادملی در شورای مرکزی تصویب شد

اعتمادآنلاین|

محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی عصر امروز در گفت‌وگویی درخصوص جزئیات جلسه امروز اعضای شورای مرکزی این حزب اصلاح‌طلب، گفت: جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی امروز با دو دستورکار برگزار شد، دستور اول بررسی رسمی استعفای آقای الیاس حضرتی از سمت دبیرکلی بود که تقریبا به اتفاق آراء این استعفاء رد شد و شورای مرکزی همچنان بر بقای ایشان در جایگاه دبیرکلی اصرار کردند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: دستورکار دوم جلسه امروز موضوع پیشنهادات رسیده از کمیته تخصصی‌ای بود که برای بررسی و اصلاح اساسنامه تشکیل شد، اصلاحات انجام شده در اساسنامه در شورای مرکزی برای ارائه به کنگره جهت تصویب نهایی مصوب شد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در تشریح این اصلاحات، عنوان کرد: براساس این پیشنهادات اعضای شورای مرکزی حزب به شرطی که به تایید کنگره برسد از ۵۱ نفر به ۳۱ نفر تقلیل پیدا می‌کنند و انتخابات آینده شورای مرکزی هم احتمالا طی ۲ تا ۳ ماه آینده بعد از تدوین اساسنامه و پیشنهاد نهایی به کنگره برگزار خواهد شد.

جوادی حصار همچنین افزود: در حاشیه جلسه امروز پیرامون اخبار و رویدادهای جاری کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت و شورای مرکزی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت در اجرای این طرح که ان‌شاءالله بدون کمترین عارضه برای کشور به انجام برسد؛ برای مردم عزیز هم آرزوی صبر و متانت داشت که این مساله به نحو مطلوبی انجام شود.

وی در پایان ابراز داشت: اگرچه دغدغه اصلی شورا این بود که دولت و نظام باید با اولویت جانب مردم و حقوق سیاسی و اجتماعی آن‌ها را بگیرد و کاری کنند که طبقات آسیب‌پذیر جامعه از گزند حوادث و ناملایمات ناشی از تغییر سیستم تخصیص یارانه در امان بمانند.

پست بعدی

اظهار تاسف مکزیک از گمنامی ادبیات ایران در جهان

ج مه 13 , 2022
نماینده سفارت مکزیک در ایران معتقد است با وجود آثار فاخر موجود در زبان و ادبیات فارسی، اغلب این آثار در کشورهای خارجی ناشناخته است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000