فیلم «کن-پامنار» در مرحله پایانی کارهای فنی

فیلم «کن-پامنار» در مرحله پایانی کارهای فنی

فیلم سینمایی «کن – پامنار» با کارگردانی اشکان درویشی و بازی سیامک صفری و فریبا کوثری، به ایستگاه پایانی مرحله فنی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «کن – پامنار» به کارگردانی اشکان درویشی و تهیه‌کنندگی شیما جبرائیلی‌پور، این روزها آخرین مراحل تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ و نور را پشت سر می‌گذارد تا آماده نمایش شود.

«کن – پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه سیروس همتی ساخته شده است، روایتی از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران، به‌ویژه دختران افغانستانی است.

درآمد حاصل از بلیت‌فروشی «کن – پامنار» از طریق موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی که در تولید این فیلم نیز همکاری کرده است، در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سیامک صفری، بابک نوری، علیرضا استادی، ندا حسینی، سیروس همتی، مهدی تارخ، فریبا کوثری، حسین شریفی، میلاد ترقی‌خواه، احمد جعفری، عیسی حسینی، رابیه میرزاد، علی باباجانی، علیرضا دانیال‌پور، لیان عباس‌زاده، سمیرا محمدی، محمد خاوری، آناهیتا کاربین و … در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «کن – پامنار» به عهده گروه پخش فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد است.

فیلم «کن-پامنار» در مرحله پایانی کارهای فنی

۵۷۵۷

پست بعدی

معنای آیه نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام چه بود؟

س آوریل 12 , 2022
آیه نصب شده تاکیدی است بر ضرورت «وفای به عهد» .

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000