آغداشلو: ادعا‌ها نادرست و ساختگی است

5f92f47d45558_5f92f47d4555a ۱۳ زن در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز آیدین آغداشلو را به سوء‌‌رفتار جنسی در طول بیش از ۳۰ سال متهم کردند. اکثراً از شاگردان قدیمی و برخی از روزنامه‌نگاران فعال در حوزه‌ی فرهنگ و هنر هستند.

آقای آغداشلو درخواست مصاحبه روزنامه نیویورک تایمز را رد کرد و با قاطعیت هر گونه عمل خلاف را انکار نمود. به گفته وکیل ایشان، وی حتی از یکی از مدعیان به اتهام افترا شکایت کرده است. آقای آغداشلو در بیانیه‌ای کتبی برای روزنامه نیویورک تایمز خود را هنرمندی مستقل توصیف کرد که سابقه‌ی کاری‌اش کاملاً مبتنی بر دستاورد‌های خلاقانه‌‌اش بوده است.

وی نوشت: «اتهامات تعرض جنسی مطرح شده علیه من پر از اشتباهات فاحش، اظهارات نادرست و ساختگی است. صراحتاً می‌گویم که من همیشه سعی کرده‌ام با مردم با احترام و شرافت رفتار کنم و به کسی تعرض نکرده، به کسی آزار نرسانده‌ام و از کسی سوء‌استفاده نکرده‌ام.»

او در ادامه نوشت، «من انسان بی‌عیبی نیستم» و اگر رفتارم باعث آزار و یا رنجش کسی شده، «عمیقاً عذر‌خواهی می‌کنم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ساخت اولین داروی ضدکرونا توسط یک ایرانی

ج اکتبر 23 , 2020
رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت طی توییتی نوشت: امشب رمدزویر بعنوان اولین داروی ضد ویروس کرونا در آمریکا تأیید شد. کیانوش جهانپور در توییتی نوشت: حاصل تلاش و راهبری دکتر مهرداد وزیری پارسی رئیس ارشد پزشکی گیلئاد، پزشک ایرانی که سال گذشته در صدر بخش پزشکی این شرکت قرار گرفت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000