بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری صنعت سینما در دو دهه گذشته کلید خورد

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری صنعت سینما در دو دهه گذشته کلید خورد

مهر نوشت: تورنتو قصد دارد بیش از پیش تبدیل به یکی از مراکز اصلی تولید فیلم و سریال در آمریکای شمالی شود.

به گزارش ورایتی، شرکت‌های هکمن کپیتال پارتنرز و ام‌بی‌اس گروپ قصد دارند یک استودیو کمپلکس عظیم ۲۵۰ میلیون دلاری در تورنتو بسازند و این پروژه‌ای است که بیشترین سرمایه‌گذاری صنعت تهیه فیلم در بیش از ۲ دهه گذشته در آن انجام خواهد شد.

هاب رسانه‌ای بِیسین در منطقه کنار آب پورت لندز در این مرکز استان واقع خواهد شد. این استودیو بیش از ۱۵۲ هزار متر مربع فضا برای تولید فیلم، سریال و محتوای دیجیتال فراهم می‌کند که این شامل هشت صحنه ضبط صدا و همچنین فضاهای کارگاهی و دفتری می‌شود. همچنین یک پیاده‌رو سنگ‌فرش‌شده برای زیباسازی فضای بیرونی ساخته می‌شود.

پائولا فلچر، رییس هیات مشاوره رسانه فیلم و تلویزیون شهر در بیانیه‌ای گفت: «با توجه به این‌که ارزش پروژه‌های تولیدی در تورنتو قرار است در سال ۲۰۲۲ به رقمی رکوردشکن برسد و از رکورد ۲.۲ میلیارد دلاری سال ۲۰۱۹ عبور کند، این صنعت، نیازمند یک هاب رسانه‌ای درجه یک است تا جوابگوی تقاضای بیشتر برای فضا و همچنین استعدادهای تورنتو باشد.»

او تاکید کرد که این هاب جدید، فقط مجموعه‌ای از ساختمان‌ها نخواهد بود و هدفش فراهم کردن تجربه کاری و فرصت برای تعلیم استعدادهای جدید هم خواهد بود.

سازمان املاک تورنتو و شورای شهر آن، پیشنهاد ساخت استودیو را تایید کردند و در نهایت شهردار جان توری خبر نهایی‌سازی قرارداد آن را اعلام کرد.

توری گفت این هاب باعث می‌شود ظرفیت تهیه فیلم در تورنتو افزایش یابد، شغل‌های جدیدی خلق شود و سرمایه‌های بیشتری از سراسر دنیا به سمت این شهر جذب شود.

تورنتو با نزدیک به ۳ میلیون نفر جمعیت، تبدیل به یکی از مقاصد جاافتاده تولید فیلم و سریال شده و از پروژه‌های شناخته‌شده تولید آن می‌توان از «ببین»، «شیتز کریک»، «گامبی وزیر» و «جک ریچر» نام برد.

نت‌فلیکس هم امسال اعلام کرده قصد دارد دفتر مرکزی جدید خود در کانادا را در این شهر افتتاح کند و امیدوار است محتوای بیشتری آن‌جا تولید کند.

۵۷۵۷

پست بعدی

عضو انجمن زنان و زایمان: برای داشتن جمعیت سالم باید روش‌های جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته آموزش داده شود

پ نوامبر 18 , 2021
ایلنا نوشت: نائب رییس انجمن زنان و زایمان گفت: روش‌های جلوگیری از بارداری می‌تواند در پیشگیری از به دنیا آمدن فرزندی که سرنوشت و سرانجامی ندارد، بسیار کمک دهنده باشد و در غیر این صورت این افراد با حاملگی ناخواسته به سقط‌های غیر قانونی روی می‌آورند که می‌تواند عوارض بسیار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000