در کلاب‌هاوس خبرآنلاین بشنوید/ حاشیه و متن بیانیه اعتراضی زنان سینماگر

در کلاب‌هاوس خبرآنلاین بشنوید/ حاشیه و متن بیانیه اعتراضی زنان سینماگر

نشست بررسی جوانب و زوایای «بیانیه زنان دست‌اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه»، امروز، پنجشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۲۱ در کلاب‌هاوس خبرآنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب‌هاوس خبرآنلاین در پی انتشار «بیانیه زنان دست‌اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه»، شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین، ساعت ۲۱ محل گفت‌وگو در مورد این موضوع خواهد بود.

در این بیانیه که ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ منتشر شد و جمعی از سینماگران زنِ ایران از جمله نیکی کریمی، هدیه تهرانی، ترانه علیدوستی، سحر دولت‌شاهی، پری‌ناز ایزدیار، هانیه توسلی، تهمینه میلانی، ویشکا آسایش، نگار جواهریان و… اقدام به امضای آن کردند «قلدری، تهدید، توهین، تحقیر و تعرض به زنان سینماگر در محل کارشان» مورد اعتراض قرار گرفته است و راهکار برون‌رفت از این وضعیت، تشکیل کمیته‌ای مستقل در خانه سینما برای پیگیری عاملان این خشونت سیستماتیک اعلام شده است.

در این بحث تعدادی از امضاءکنندگان این بیانیه و جمعی از زنان و مردان دست‌اندرکار سینما، همچنین برخی از حقوق‌دانان و وکلا همراهی‌مان خواهند کرد. با ما در این کلاب‌هاوس همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب هیئت ۵ نفره رسیدگی به آزار و خشونت در سینما/ آزاده صمدی خبر داد

از نیکی کریمی تا هدیه تهرانی؛ بیانیه زنان دست‌اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه‌شان

آمادگی خانه سینما برای رسیدگی و پیگیری گزارش‌هایی درباره خشونت علیه زنان

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

دستمزد باورنکردنی علیرضا افتخاری برای خواندن یک آلبوم

پ آوریل 7 , 2022
علیرضا افتخاری، تاکید کرد درآمد او از راه خوانندگی نیست و خرج زندگی‌اش، از راه ساختمان‌سازی به دست می‌آید. او افزود موسیقی را برای ثروت‌اندوزی دنبال نکرده است و از روزهایی یاد کرد که دستمزدِ خواندنِ یک آلبوم، تنها ۱۰۰ هزار تومان بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «رخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000