کاروان «بریم بسازیم» در راه جنوب کشور

کاروان «بریم بسازیم» در راه جنوب کشور

تیم سازنده رئالیتی‌شوی «بریم بسازیم» که برنامه شان با شروع ماه رمضان‏ روزهای فرد ساعت ۲۳ از آنتن شبکه یک سیما پخش شود با هدف بررسی کاستی ها و مشکلات روستانشینان شمال استان خوزستان، راهی جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل جدید رئالیتی شوی «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مصطفی آتشمرد و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی برای پخش در ماه رمضان آماده شد.

«بریم بسازیم» در قالب یک مجموعه ۱۰ قسمتی تولید شده است و این بار کاروان مخصوص این برنامه راهی جنوب ایران و روستاهای شمال استان خوزستان شده‌ اند تا با بررسی کاستی ها و مشکلات این روستاها، همراه با اهالی، برای برطرف شدن این مسائل تلاش کنند.

این مجموعه قرار است از ۱۴ فروردین و همزمان با شروع ماه رمضان روزهای فرد ساعت ۲۳ از آنتن شبکه یک سیما پخش شود و راوی مواجهه شخصیت‌های اصلی «بریم بسازیم» با مشکلات روستاهای پیش روی آن‌ها باشد.

دومین فصل رئالیتی شوی «بریم بسازیم»، توسط سازمان هنری رسانه ای اوج و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در استودیو نوبین، تولید شده است.

۲۵۹۲۴۵

پست بعدی

زندگی پرماجرای مهمان «ماه عسل» مستند شد

ج آوریل 1 , 2022
مستند «من ایرانی هستم» با موضوع زندگی فرهاد ایرانی که چند سال قبل در برنامه «ماه عسل» حضور پیدا کرده بود، راهی مجموعه فستیوال های جهانی Lift_off شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستند «من ایرانی هستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ایرانی، عکاسی که در سال ۱۳۹۷ در برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000