مردی با آتش زدن خانه، همسرش را سوزاند

مردی با آتش زدن خانه، همسرش را سوزاند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مردی که با ایجاد آتش سوزی عمدی در منزل مسکونی خود موجب مرگ همسرش شده بود با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و راز قتل نیز فاش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " احمد ساکی" با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی منزل در شهر ملایر، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همراهی ماموران کلانتری، آتش نشانی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران پلیس مشخص شد که ۲ نفر در این آتش سوزی به علت سوختگی روانه بیمارستان شده اند.

به گفته این مقام انتظامی، در بررسی دقیق و علمی صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که این ۲ نفر که نسبت زن و شوهری دارند، دارای اختلافات خانوادگی قبلی بوده اند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و علمی از شوهر مشخص شد که نامبرده عمدی اقدام به آتش زدن منزل کرده که بر اثر این حریق همسرش دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستانی در همدان و از آنجا به تهران انتقال یافته است.

وی اضافه کرد: همسر این مرد به دلیل شدت جراحات وارده و به‌رغم اقدامات درمانی، در بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ ساکی گفت: در همین ارتباط شوهر وی نیز که به دلیل سطحی بودن سوختگی از بیمارستان مرخص شده، به عنوان قاتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل می شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از طوفان تهران و کرج/ مصدومان تاکنون ۱۱ تن شدند

حادثه برای لنج گردشگری خرمشهر

47231

پست بعدی

برای دریافت این وام ۶۰۰ میلیون تومانی چه کنیم؟

چ مارس 23 , 2022
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیانی که ملک آنها در بافتهای هدف بهسازی و نوسازی قرار دارد و پروژه شان به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده می‌توانند از سقف تسهیلات نوسازی تا ۶۰۰ میلیون تومان استفاده کنند؛ مشمولان برای ثبت درخواست به سامانه طرحهای جامع حمایتی مسکن یا سایت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000