آمار بازدید از کاخ‌های سعدآباد و نیاوران اعلام شد

آمار بازدید از کاخ‌های سعدآباد و نیاوران اعلام شد

کاخ سعدآباد رکورد بازدید در اولین روز فروردین ۱۴۰۱ را با ثبت ۹ هزار بازدیدکننده شکست و مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نیز با ۹۵ درصد رشد بازدید در سه روز پایانی سال ۱۴۰۰ مواجه شد.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اعلام کرد از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا روز دوشنبه اول فروردینِ سالِ نو، ۱۵ هزار و ۵۲ بازدیدکننده داشته است.

براساس اعلام این مجموعه، از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند تا پایان روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، تعداد بازدیدکنندگان از کاخ سعدآباد ۵۶۲۸ نفر بود که در این روزها، بیشترین آمار بازدید به روز شنبه ۲۸ اسفند با ۱۶۹۶ نفر تعلق داشت. همچنین در این مدت، ۱۰۲ نفر خارجی از سعدآباد بازدید کردند.

در روز اول فروردین نیز حدود ۹ هزار بازدید از مجموعه کاخ‌های سعدآباد ثبت شد که از این تعداد ۸۴۶۶ نفر ایرانی و ۲۳ نفر خارجی بودند.

کاخ ملت با ۶۵۸۲ نفر و موزه اتومبیل با ۵۵۹۶ نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را در روز اول فروردین‌ ۱۴۰۱ به خود اختصاص دادند.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نیز اعلام کرد ۱۹۵۵ نفر از ۲۷ تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ از کاخ‌های این مجموعه بازدید کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۹ رشد ۹۵ درصدی داشته است.

در سال ۱۴۰۰ نیز از پنج موزه فعال کاخ نیاوران ۶ هزار و ۶۷۳ نفر بازدید داشتند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۲۳۲ درصدی داشته است.

مسؤولان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، واکسیناسیون سراسری را عامل مؤثر در افزایش بازدیدکنندگان دانسته‌اند.

ساعت بازدید از این مجموعه‌ها در نوروز از ۹ صبح تا ۱۹ اعلام شده که بلیت‌فروشی آن‌ها تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

سید محمد خاتمی پیام داد

س مارس 22 , 2022
جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بدین شرح است: جناب حاج سعید آقا ری شهری درگذشت تاسف انگیز عالم بزرگوار و خدمتگزار انقلابی جمهوری اسلامی آیت الله محمد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000