چرا هادی عامل نمی‌تواند گریه کند؟

چرا هادی عامل نمی‌تواند گریه کند؟

هادی عامل، مجری و گزارشگر شناخته‌شده کُشتی می‌گوید طبق دستورالعمل‌ نباید حین گزارش گریه کنند و احساسات‌شان را بُروز دهند. او با ذکر نام حسن یزدانی، حمید سوریان و رضا یزدانی از لحظاتی گفت که بعد از گزارش زارزار گریه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی عامل، مجری و گزارشگر شناخته‌شده کُشتی، ازجمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه یک؛ «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء بود. او در این برنامه درباره دستورالعمل‌هایی که برای گزارشگران تعریف‌ شده است، توضیحاتی ارائه داد.

عامل درباره قانون‌های گزارشگری گفت: «ما طبق دستورالعمل‌مان نمی‌توانیم گریه کنیم و احساسات‌مان را بروز دهیم، نهایتا می‌توانیم آخر گزارش را سریع بگوییم تا خودمان را کنترل کنیم.»

او ادامه داد: «مثال‌های زیادی برای این اتفاق دارم، در آن ۱۷ ثانیه آخر المپیک که حسن یزدانی کشتی را واگذار کرد، حمید سوریان که در المپیک ریو در ثانیه‌های آخر به حریف ژاپنی‌اش باخت، رضا یزدانی که در المپیک زانویش ضرب دید و اگر آن اتفاق نمی‌افتاد قهرمان می‌شد. ما در این مواقع، بعد از گزارش زارزار گریه می‌کنیم.»

۲۵۹۲۴۵

پست بعدی

روش‌ها خانگی درمان حساسیت فصلی را بشناسید

د مارس 21 , 2022
اگر به حساسیت‌های فصلی مبتلا هستید می‌توانید از درمان‌های خانگی زیر استفاده کنید. به گزارش خبرآنلاین، اگر به حساسیت مبتلا شدید، بهتر است از داروهای بدون نسخه برای آرام کردن وضعیت‌تان استفاده کنید. البته اگر برای درمان علایم حساسیت به داروهای قوی‌تری مانند داروهای استروئیدی مثل کورتیکواستروئید نیاز دارید، باید با پزشک تماس بگیرید. با این وجود همیشه درمان‌های خانگی برای رفع حساسیت وجود دارد، درمان‌هایی مانند شست‌وشوی بینی، مدیریت استرس، طب سوزنی، استفاده از سرکه سیب و برخی از داروهای گیاهی، داروهایی که مانند آنتی‌هیستامین عمل می‌کنند. به‌طور مثال گیاهانی مانند چای سیاه و همینطور دمنوش‌های سیب از ترشح بیش از حد هیستامین و بروز حساسیت پیشگیری می‌کند. متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید. ۲۳۳۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000