چهره ترسیده پژمان جمشیدی در اسارت عراقی‌ها/ عکس

چهره ترسیده پژمان جمشیدی در اسارت عراقی‌ها/ عکس

چند عکس تازه از فصل سوم سریال «زیرخاکی» منتشر شد که در یکی از آن‌ها، پژمان جمشیدی، بازیگر نقش فریبرز باغ‌بیشه دیده می‌شود که به دست عراقی‌ها اسیر شده و به شدت ترسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل سوم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا، سریال نوروزی امسالِ شبکه یک است.

این سریال که در ۱۴ قسمت تولید شده، از یکشنبه ۲۹ اسفند، هر شب، ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

فصل دوم این سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری (هومن برق‌نورد) به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و در ادامه، فراز و نشیب‌های فری زیرخاکی در اسارت به نمایش در می‌آید.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی‌نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی‌زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل‌آقا، ابراهیم طلعتی‌نژاد، فاطمه نیشابوری، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی، بازیگران فصل سوم «زیرخاکی» هستند.

چهره ترسیده پژمان جمشیدی در اسارت عراقی‌ها/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

خاطره بامزه مهران غفوریان از شیرین‌زبانی دخترش

ی مارس 20 , 2022
مهران غفوریان می‌گوید دخترش، هانا هنوز شغل او را نمی‌داند و وقتی از او می‌پرسند شغل بابا چیست؟ می‌گوید می‌رود توی تلویزیون. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران غفوریان و سپند امیرسلیمانی از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو سیما، با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شدند. غفوریان در بخشی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000