تفاوت پوشش معاون امور زنان رئیسی و رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان

تفاوت پوشش معاون امور زنان  رئیسی و رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان

ایرنا نوشت: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار و طرفین درباره موضوعات مربوط به زنان و خانواده و حقوق کودک گفتگو کردند.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن با خانم کلودین عون Claudine Auon رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، طرفین درخصوص برخی موضوعات مربوط به زنان و خانواده، برخی روندها و تحولات قانونی در دو کشور و همچنین موضوعات مرتبط با حقوق کودک گفتگو کردند.

خزعلی در ارتباط با بروز رسانی برخی قوانین در این حوزه اظهار داشت: در روند تدوین قوانین، ابتدا لازم است با فرهنگ سازی، زمینه پذیرش عام آن در جامعه فراهم شود.

تفاوت پوشش معاون امور زنان  رئیسی و رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان

بیشتر بخوانید:

کلودین عون رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان نیز در این دیدار به برخی مشکلات و مسایل فرهنگی در بروز رسانی قوانین این کشور در حوزه حقوق کودک پرداخت.

این مقام لبنانی همچنین به خواست دولت برای اجرای طرحهای توانمندسازی زنان اشاره و عنوان کرد، به رغم وجود برخی مشکلات بودجه ای و مالی در این

ارتباط، تلاش دارند تا سهم زنان از مناصب مدیریتی در حوزه دولتی و پارلمانی را افزایش دهند.

به گفته وی، در حال حاضر ۴ درصد از مجلس لبنان را بانوان تشکیل می دهند.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

برخورد شدید پژو و پراید ۵ کشته و ۴ زخمی به دنبال داشت

ش مارس 19 , 2022
رئیس آتش‌نشانی مهاباد: در حادثه رانندگی در محور مهاباد بوکان ۵نفر کشته و ۴نفر مصدوم شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مهاباد احمدی رئیس آتش‌نشانی مهاباد اظهار داشت: در حادثه رانندگی در محور مهاباد_ بوکان ۵ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند. وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000