برخورد شدید پژو و پراید ۵ کشته و ۴ زخمی به دنبال داشت

برخورد شدید پژو و پراید ۵ کشته و ۴ زخمی به دنبال داشت

رئیس آتش‌نشانی مهاباد: در حادثه رانندگی در محور مهاباد بوکان ۵نفر کشته و ۴نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مهاباد احمدی رئیس آتش‌نشانی مهاباد اظهار داشت: در حادثه رانندگی در محور مهاباد_ بوکان ۵ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه که عصر دیروز حوالی روستای تیکانلوجه در اثر برخورد شدید بین سواری پژو پارس و پراید رخ داد، ۵ نفر از سرنشین‌های ۲ خودرو در دم جان خود را از دست دادند و ۴ نفر دیگر مجروح که وضعیت آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.

گفتنی است علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

تصادف خونین پژو و تریلی در چهارمحال وبختیاری

دیگر نمی‌شود وقتی پلیس نیست گاز داد؛ تجهیزات جدید پلیس برای ثبت سرعت متوسط خودروها

۴۷۲۳۱

پست بعدی

افت چشمگیر آمار واکسیناسیون روزانه تا نزدیک به ۱۰۰ هزار دز

ش مارس 19 , 2022
بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۲۵ میلیون و ۶۶۹ هزار نفر در کشور موفق شده اند ۳ دوز واکسن کرونا تزریق کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینن، تا کنون ۶۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۴ نفر دوز اول، ۵۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۴۴ نفر دوز دوم و ۲۵ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۵۱ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۵ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۲۳۹ دوز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۰۲ هزار و ۹۱۴ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. بیشتر بخوانید: تاکید مجدد ستاد کرونا بر آموزش حضوری مدارس؛ پیک هفتم کرونا در کمین عادی انگاری تغییر رنگ‌بندی کرونایی کشور در آستانه نوروز؛ شهرهای پرخطر را بشناسید ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000