بازدیدِ پایانِ سالِ مدیرکل هنرهای نمایشی از تئاتر شهر و تالار هنر

بازدیدِ پایانِ سالِ مدیرکل هنرهای نمایشی از تئاتر شهر و تالار هنر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی، با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر، با روند تمرین و آماده‌سازی نمایش‌های این دو مجموعه برای اجرا در فروردین سال ۱۴۰۱، آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاظم نظری که به‌تازگی بر صندلی مدیرکلی هنرهای نمایشی تکیه زده و روزهای آغازین کار خود را به آشنایی با زیرمجموعه مدیریت خود می‌گذراند، دیشب (پنجشنبه ۲۶ اسفند) به تئاتر شهر و تالار هنر رفت.

نظری در بازدید از تئاتر شهر، با ابراهیم گله‌دارزاده، رییس این مجموعه به گفت‌وگو نشست و با آماده‌سازی و اجرای آثار نمایشی در فروردین ۱۴۰۱ آشنا شد. او همچنین با هادی مرزبان، کارگردان نمایش «دکتر نون» که قرار است طی روزهای آینده روی صحنه برود، دیدار کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی، سپس به تالار هنر که ویژه آثار کودک و نوجوان است، رفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های پیش روی این مجموعه قرار گرفت.

او ضمن دیدار با جلیل رفیعی، مدیر تالار هنر، توجه به اقتصاد تئاتر، جذب سرمایه‌گذاری و مخاطب، هم‌اندیشی و استفاده از ظرفیت‌های مناسب متخصصان روانشناسی کودک در انتخاب متن و مشاوره در اجرا را مورد تاکید قرار داد.

۵۷۵۷

پست بعدی

دبپلمات ها از آمادگی کاخ سفید برای رفع مانع مهم می گویند/ آمریکا در حال بررسی خروج سپاه از فهرست سازمان‌های تروریستی 

ج مارس 18 , 2022
عصر ایران توشت : با وجود تمام فراز و نشیب‌هایی که در ماه‌های اخیر بر سر پرونده هسته‌ای ایران مشاهده شده، منابع نزدیک به مذاکره کنندگان، حصول به توافق هسته‌ای را نزدیک ارزیابی می‌کنند. خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه در واشنگتن گزارش داده که امریکا در حال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000