آزاده نامداری: از کسانیکه علیه من حرف می‌زنند، می‌پرسم این حرف‌ها را از کجا می‌آورند

6002be741b25b_6002be741b25d آزاده نامداری درباره مجری‌گری در تلویزیون توضیحاتی داد.

آزاده نامداری در گفتگو با خبر فوری درباره مجریان تلویزیون گفت: احسان علیخانی، رضا رشیدپور و مهران مدیری مجریان کار تولیدی هستند و تفاوت زیادی بین مجری تولیدی و مجری برنامه زنده وجود دارد.

وی در رابطه با خودکشی رضا، کودک کاری که مهمان ماه عسل بود، گفت: من از جریان خودکشی رضا خبر دارم اما چون آقای علیخانی نمی‌خواهند، چیزی نمی‌گویم.

نامداری در رابطه با کسانی که از رسانه‌های خارج کشور نظر می‌دهند، گفت: من آنها را داخل بازی نمی‌دانم، آن‌ها شغلشان سوژه گرفتن از رسانه ما و تحقیر آن است.

آزاده نامداری افزود: دوست دارم از کسانی که پشت سرم حرف می‌زنند بپرسم این فلسفه‌ها را از کجا می‌آورید؟! مصاحبه می‌کنند علیه آدم و چرند و پرند می‌گویند!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لباس زنانه‌ای که با هنر گلدوزی ۲۸ کشور خلق شد

ش ژانویه 16 , 2021
"پروژه پیراهن قرمز" نمونه کاملی از طرح‌های ابتکاری کریستی مک لئود است که در آن از مهارت گلدوزی بیش از ۲۰۲ هنرمند از ۲۸ کشور مختلف استفاده شده است. کریستی مک‌لئود، خالق پیراهن قرمز که در سامرست زندگی می‌کند و با اجرای طرح‌های منحصربه‌فرد خود هنر را به عرصه صنعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000